آرایش ولی بدون آرایش!!!!
نوشته شده توسط : سعید

 

عجیب نیست که ما می خواهیم آرایش کنیم. . . به نظر می رسد ما آرایش نکرده ایم؟ بحران زیبایی وجودی را کنار بگذارید ، مدل خارج از خدمت ، بدون هیچگونه آرایش و آرایش اینجا نیست که بماند. این نگاه به طور مستقیم بر خلاف ظاهر زیبایی "اینستاگرام" است که امروزه بسیاری از آنها را می بینیم - ابروهای پررنگ ، زیرپوشش کامل ، آستر بال دار ، می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. آرایش "بدون آرایش" اساساً حداقل ضروری است و بیشتر از تعداد محصولات روی مراحل استفاده تمرکز دارد.

ما بهترین نکات و ترفندها را برای این روند طبیعی و همچنین محصولات مورد علاقه خود را گردآوری کرده ایم تا شما را سریع و آسان به آنجا برساند.

 

1. ابتدا پوست
این شکل ظاهری کاملاً درخشان و طبیعی است. ساده ترین راه برای بدست آوردن آن؟ در واقع پوستی براق و طبیعی دارید. گرچه همه درخشش شگفت انگیز جوان آمال کلونی یا جنیفر آنیستون را ندارند ، اما ما می دانیم که چگونه آن را جعل کنیم! قبل از شروع این سفر آرایش بدون آرایش ، به مقداری از آمادگی پوست سر بزنید. استفاده از ماسک آبرسان صورت قبل از استفاده از آرایش مطمئن شوید که پوست از قبل نرم و مرطوب است.

2. نخست!
هنگامی که شما به دنبال یک نگاه حداقلی هستید ، آغازگر ساده ترین راه برای بدست آوردن پایه ای نرم است. می توانید انتخاب محصول خود را با توجه به نوع ظاهری یا نوع پوست خود برآورده سازید. یک پرایمر پر کننده منافذ بدون گرفتگی منافذ پوست ، منافذ پوست را صاف و پر می کند. یک آغازگر روشن کننده می افزاید که "از درون روشن می شود" و باعث می شود بیش از حد مرطوب به نظر برسید.

3. روشن شدن پوشش
از پایه های ضخیم و کامل برای این شکل دور شوید. مرطوب کننده های رنگی ، کرم های BB و CC به پوست شما رطوبت رسانی اضافی می دهند و هنوز هم باعث می شوند که برخی از کک و مک ها ، قرمزی ها و عیوب شما براق شوند. برای اینکه روی آن بیشتر بپوشد ، یا با یک اسفنج براش را با استفاده از برس زیرین اعمال کنید.

4- برای لکه ها از کانسیلر سبک استفاده کنید
اگر هنوز عادت ندارید لکه ها یا تیرگی های شما برطرف شود ، از یک کانسیلر سبک و مرطوب کننده استفاده کنید. با انگشتان خود مخلوط شوید - گرمای پوست باعث می شود محصول کاملاً ذوب شود!

5. همه چیز را کرم بزنید
کرم ها باعث می شوند همه چیز دقیقاً مخلوط شود و در آن فرو برود و به نظر می رسد طبیعی تر از پودرها باشد. پس از استفاده از پایه و کانسیلر خود ، یک برنزر کرم را با یک اسفنج مرطوب مخلوط کنید. اگر نگران همه چیز در طول روز هستید یا با قفل شدن با اسپری تنظیم کننده ، همه چیز را حفظ می کنید ، با یک برنزر پودر کمی تنظیم کنید.

6. شبنم دوست شماست
افزودن حالت شیری خوب به قسمت بالای استخوان گونه می تواند کمک زیادی به ظاهر طبیعی اما درخشان چهره شما کند. به جای اینکه به سراغ هایلایتر براق و براق سنتی بروید ، کرم با پایه شفاف را انتخاب کنید. این اساساً دقیقاً شبیه عرق (به نظر ناخوشایند می رسد ، اما به ما اعتماد کنید!) یا شبنم طبیعی پوست به نظر می رسد. بافت محصول نیز درست با سایر محصولات کرم موجود در صورت ترکیب می شود.

7. خیط و پیت کردن را جعل کنید
چیزی در مورد ظاهر طبیعی و براق پوست وجود دارد که بسیار زرق و برق دار و ناخوشایند است. با افزودن کمی رژگونه کرم به سیب گونه ها ، تا روی شقیقه ها و درست روی پل بینی ، این شکل را آسان دریافت کنید.

8. مسواک بزنید
بهترین قسمت این نگاه؟ ابروهای پر سر و صدا ، هر دو پذیرفته شده و دلگرم هستند. به سادگی با استفاده از ژل ابرو با الیاف و مسواک زدن آنها را به جای خود ، زیبایی ابروهای طبیعی خود را افزایش دهید.

9. ریمل سبک یا رد شوید
پوست با این ظاهر ستاره نمایش است ، بنابراین روشن نیست که روی مژه ها سبک شود. من می دانم که من از دوران راهنمایی ریمل مژه و ابرو قهوه ای استفاده نکرده ام ، اما مگر اینکه به طور طبیعی مژه های فوق العاده تیره ای داشته باشید (خیلی حسود!) ، بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسید چشم های شما را به آرامی باز می کند. مژه های خود را حلقه کنید و یک ریمل قهوه ای به مژه های بالا و پایین بزنید ، یا واقعاً به دنبال ظاهر طبیعی بروید و کلا از ریمل چشم پوشی کنید. آن مژه های طبیعی را تکان دهید!

10. لبهای پوستی
آه - بستنی ها. حالا گرسنه ام! به هر حال ، شما می دانید بعد از خوردن گل بستنی که لب های شما فقط رنگ طبیعی دارند ، می دانید؟ خوشبختانه محصولی وجود دارد که بدون دستهای چسبناک همان ظاهر را به شما می دهد. با استفاده از هر رژ لب و پاک کردن مقدار اضافی آن با دستمال ، راه خود را به این شکل هک کنید.

 

 

لینک کوتاه: http://gg.gg/umrg0

 





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: